Íme a Baldi Frog, ami a Baldi cég válasza volt a 70-es években egyre rohamosabban növekvő forgalomra és a dugókra. Ez az apró autó alig 450 kilót nyom, rengeteg Fiat alkatrészt tartalmaz, a lehető legkisebb helyre összeszuszakolva.
A karosszériaelemek üvegszálból készültek, a tető pedig szinte teljes egészében elhúzható vászon, valószínűleg a súly és a költségek alacsonyan tartása céljából. Az ajtóknak nincsenek belső paneljeik, így az ablakok előre és hátra csúsztathatók, nem pedig fel- illetve letekerhetők. A műszerfal csupán egyetlen órát tartalmaz – egy sebességmérőt –, a többi pedig nem jelöletlen lámpákból áll. Fogytán az üzemanyag? Az egyik ilyen lámpa felgyullad, hogy tudassa veled – csak jól teszed, ha észben tartod, melyik lámpát is kell figyelni.
A slusszkulcsot bedugod a műszerfalon számára kijelölt helyre, de hiába is forgatnád, mert a motort a váltó mellett a padlón elhelyezett kar felhúzásával indul. És akárcsak a Frog többi kapcsolója esetében, ezen sem találunk semmiféle jelölést.
A miniautót több motorverzióval is meg lehetett vásárolni: a legerősebbet, egy 595 köbcentis, kéthengeres, léghűtéses Fiat motor hajtotta. Ez volt a „Rally” változat, de igény szerint kisebb méretű erőforrásokkal is kapható volt. Ám a „Rally”-blokkal az autó akár elképesztő 100 kilométer/órás tempóra is képes volt.
A Baldi cég mindössze két évig, 1973 és 1975 között gyártotta a Frogot, amiből összesen 300 készült. Az alábbi videóban egy 1975-ből való darab látható, ami az USA-ban fellelhető három példány közül az egyik. A következő videóban Steve Lehto autós újságíró mutatja be a kocsit és viszi el egy próbakörre. Érdemes hallgatni a kétütemű motor lágy duruzsolását, ami elsőre szokatlan a Trabantok, Wartburgok és Barkasok repedtfazék kétütemű kolompolásához képest.